piątek, 23 lutego 2018

Plakaty do pokoju dziecięcego- do pobrania

Cześć! Przed Wami mój mały eksperyment :-)
Dziś przygotowałam minimalistyczne plakaty do pokoju Waszych pociech.
Do wyboru zostawiam Wam kilka wzorów, które będą pasować do pokoju chłopca i dziewczynki.
Wystarczy pobrać plik, który znajdziecie na samym dole posta, wydrukować na dobrej jakości papierze (np. fotograficznym w formacie A4), umieścić grafikę w ozdobnej ramce i voila, plakat gotowy! :-) 



Oto wzory, które dla Was stworzyłam:








Przygotowałam też dwa personalizowane wzory:



Podobają Wam się moje plakaty? Będzie mi miło, jeśli dacie mi znać w komentarzu, że właśnie wydrukowaliście plakat mojego projektu i powiesiliście go w pokoju swojej pociechy :-)
Jeśli chcielibyście, żebym przygotowała dla Was personalizowane projekty- skontaktujcie się ze mną, na pewno coś wspólnie wymyślimy :-)


A oto grafiki do pobrania:
(kliknij w link by pobrać)





Do usłyszenia!
Anka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.