czwartek, 1 marca 2018

Wiosenne plakaty do Twojego domu


Cześć! Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami- już tylko 20 dni pozostało do jej przyjścia! :-) Pomyślałam, że 1 marca będzie doskonałym dniem na to, żeby pokazać Wam stworzone przeze mnie plakaty, które pomogą Wam ustroić i odmienić Wasze domy przed 21 marca i wprowadzić w ich progi prawdziwie wiosenny nastrój :-)

Niezwykle podobają mi się popularne ostatnio delikatne kwiatowe wzory, dlatego też na moich plakatach znalazło się sporo tego typu motywów. Zakochałam się też w czcionkach, w których litery  wyglądają jakby były pisane pędzlem.
Tez tak macie? :-)

Przygotowałam dla Was 6 różnych plakatów, które umieszczone w ozdobnych ramkach, pięknie ozdobią i odświeżą Wasze wnętrza na wiosnę.
Oto one:










Plakaty możecie pobrać klikając w poniższe linki:








Jak Wam się podobają? :-)




Do usłyszenia!
Anka






4 komentarze :

  1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Pobieram, szukam ramkę i wieszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeej! ❤️ No i o to właśnie chodzi, cieszę się! :D

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.