czwartek, 8 marca 2018

Praktyczna lista zakupów na Dzień Kobiet :-)



Kochane Panie, Dziewczyny, Kobiety! Z okazji dzisiejszego Dnia chciałabym Wam życzyć samych najlepszych rzeczy- żeby marzenia zawsze się spełniały, żeby w Waszym życiu było mnóstwo miłości, a panowie obdarowywali Was kwiatami i słodkościami codzienie, nie tylko 8 marca :-)

Ja też mam dla Was prezent :-)



Kilka dni temu na Instagramie utworzyłam ankietę, w której zapytałam Was, Drogie Panie, jaki prezent z okazji Dnia Kobiet chciałybyście znaleźć na blogu. Do wyboru były plakaty lub lista zakupów- ponad połowa Waszych głosów powędrowała na listę.
Mówicie- macie!

Przygotowałam dla Was trzy praktyczne listy zakupów, które możecie pobrać w formie pdf.
Po wydrukowaniu wystarczy wyciąć je wzdłuż lini, wypełnić i włożyć do portfela :-)

Mam nadzieję, że będziecie chętnie z nich korzystać i że sprawdzą się przy codziennych mniejszych lub większych zakupach :-)

Dajcie znać jak Wam się podobają!

P.S. Niebawem na blogu pojawią sie też kobiece plakaty... obserwujcie go uważnie! :-)


Tutaj pobierzesz listy:


Do usłyszenia!
Anka



1 komentarz :

  1. Fajna taka lista, ja robię swoją na karteczce przylepnej i przyklejam na telefon.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.