wtorek, 6 marca 2018

Planner na marzec- do druku




Co prawda marzec już się zaczął, ale lepiej późno niż wcale :-)
Przygotowałam dla Was kobiecy planner na ten miesiąc- jak zwykle w klimacie akwareli i z motywem kwiatowym. Stworzyłam go w dwóch wersjach- polskiej oraz angielskiej.



Wiem, że wiele z Was używa takich plannerów, bo pomagają Wam one uporządkować swoje zadania i obowiązki w jednym miejscu. No i mając naprawdę ładny planner ciężko jest o czymś zapomnieć- tak bardzo Ci się podoba, że ciągle na niego zerkasz! :-)
Mam nadzieję, że te, które dla Was przygotowałam spodobają Wam się i będą Wam dobrze służyć.

Poniżej znajdziecie linki, pod którymi możecie pobrać plannery- dajcie mi znać, jak Wam się podobają! :-)
Może co miesiąc będę takie dla Was przygotowywać, kto wie... Co o tym myślicie? :-)






Do usłyszenia!
Anka




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.