niedziela, 4 marca 2018

Girlanda na Baby Shower :-)



Wczoraj pierwszy raz w życiu miałam okazję brać udział w Baby Shower- popularnej ostatnio imprezie, którą organizuje się dla przyszłej mamy w ostatnim miesiącu ciąży. Impreza odbyła się w domu, dlatego też dekoracje i przekąski przygotowywałyśmy same.
Specjalnie na tę okazje postanowiłam przygotować ozdobną girlandę.



Pomysł na girlandę wzięłam z bloga Kasi Mummy's world, gdzie znalazłam szablon do pobrania.
Kasia przygotowała kilka wersji kolorystycznych- ja wybrałam elementy różowe i złote, bo to właśnie te kolory były podstawą wystroju :-)


Najlepiej wydrukować szablon na mocnym papierze, wtedy nie trzeba dodatkowo usztywniać trójkącików. Jeśli jednak wydrukujecie je na zwykłym papierze, wytnijcie je i przyklejcie na kartki z bloku technicznego :-)

Każdy szablon, który znajdziecie na blogu Mummy's world jest dostępny w wersji do edycji, dzięki czemu na każdym trójkąciku możecie wpisać inną literę, a po wydrukowaniu złożyć z nich gotowy napis.
Ja jednak postanowiłam zrobić napis własnoręcznie- posłużył mi do tego złoty marker.
Gotowy wyglądał tak:




Na koniec- przedziurkowałam każdy trójkącik w dwóch zaznaczonych na szablonie miejscach, a następnie przeciągnęłam przez otwory różową tasiemkę.
Gotowa girlanda prezentowała się tak:







Taka girlanda jest fajnym elementem wystroju podczas wielu imprez: urodzin, wieczorów panieńskich czy właśnie Baby shower. Jej wykonanie jest naprawdę proste- zachęcam Was do wykonania takiej girlandy samodzielnie, to nic trudnego! :-)


Do usłyszenia!
Anka






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.